Meilė ir Tantra

Tantros transformavimas



Bombėjus, Indija, 1973 m. Esu modernaus stiliaus bute, kurio sienos iki pat lubų nukrautos knygomis, su maždaug trisdešimčia žmonių, apsirengusių tradiciniais oranžinės spalvos „Sannyas“ (tai reiškia „tas, kuris atsižadėjo pasaulio, kad eitų dvasiniu keliu“) drabužiais. Susirinkusieji (indai ir vakariečiai) sėdi pagarbioje tyloje. Atsitiktinis pažįstamas, atsivedęs mane čia, prieš tai tarsi paaiškino: „Yra kai kas, su kuo, manau, turėtum susipažinti. Einu ten šįvakar. Eime kartu“. Aš net nenutuokiau, ko tikėtis.

„Seksualinio susiliejimo pradžioje būkite dėmesingi pradinei ugniai ir tai tęsdami pabaigoje išvenkite pelenų“. Į kambarį įeina, tiksliau, beveik įsklendžia, vyras. Jis dėvi paprastą baltą apdarą, jo barzda ilga, o galva pliktelėjusi. Jis spinduliuoja, jo akys užburiančios, o kiekvienas jo gestas apdovanotas paslaptingu gracingumu. Kai jis eina koridoriumi ir per kambarį link savo apmuštos minkštos kėdės, jo žingsnius lydi tylos gūsiai. Niekad nemačiau tokio žmogaus, esu pritrenkta. Jis žiūri į mus tylėdamas kelias akimirkas. Paskui pradeda skaityti 30 minučių įvadinę paskaitą apie Vigyan Bhairav Tantrą, 112 Tantros metodų rinkinį, pasauliui atskleistą mokytojo Šivos, kuris gyveno prieš 5000 metų. Pastraipa, kurią Jis komentuoja, yra tokia: „Seksualinio susiliejimo pradžioje būkite dėmesingi pradinei ugniai ir tai tęsdami pabaigoje išvenkite pelenų“.

Jo balsas yra švelnus, melodingas ir skaidrus. Jaučiu savo pilve augančią šilumą, kai jo balsas glamonėja mane. Jis šneka apie dalykus, kuriuos mano ausys visada troško girdėti – apie palaimą, apie mūsų prigimtinę teisę pažinti dieviškąjį susiliejimą visuose lygmenyse, apie galimybes seksą paversti vartais į aukščiausiąjį suvokimą.

Man buvo 17 metų ir tai buvo mano pirmasis susitikimas su žmogumi, kuris vėliau tapo mano Tantros mokytoju. Nuo tada aš buvau su juo iki pat jo mirties po 16 metų. Tuos 16 metų aš praleidau intensyviai dirbdama su savimi, valydama savo dabartinio ir praeito gyvenimų fizines ir psichologines žaizdas, eksperimentuodama su nesuskaičiuojama galybe tantrinės meditacijos metodų ir viena, ir meilės santykiuose, stiprindama savo jausmingumą ir suvokimą visose egzistavimo dimensijose. Aš nežinojau, jog per tuos metus aš įgysiu galingą žinojimą, kuriuo vėliau dalinsiuosi su daugybe žmonių. Aš nežinojau, kad esu ruošiama perduoti Tantros žinias visam pasauliui. Aš tik žinojau, jog labiausiai noriu atrasti pačią gyvenimo prasmę.

Londonas, 2006 m. Žmogus iš auditorijos vakaro paskaitoje apie Tantrą klausia: „Kaip galime amžiną ekstazę, esančią seksualiniame susijungime, padaryti savo kasdieninio gyvenimo dalimi?“. Geho ir aš, ilgalaikiai Tantros partneriai, atsakome iš savo pačių patirties:

„Sprendimą galima atrasti, sudėjus draugėn priešingus elementus – meilę ir meditaciją, seksą ir dvasingumą. Kai susiduria šie du skirtingi poliai, tuomet atrandame aukščiausiąją palaimą.

Vienas geriausių būdų atrasti priešybių sąjungą yra per Tantros metodus. Daugelis šių metodų yra apgaulingai paprasti. Pavyzdžiui, glamonėjimo veiksmas. Kai glamonėjant mylimo žmogaus kūną liečiama su atsidavimu, jausmingai, tas, kuris glamonėjamas, turi galimybę panaudoti patirto malonaus prisilietimo jausmą, kad pasinertų į gilios meditacijos būseną. Malonūs pojūčiai padeda mums įeiti į dabarties akimirką. Kai esame giliai pasinėrę į dabarties akimirką, mes priartėjame prie amžinybės. Šiva šį metodą apibūdina taip: „Kai esi glamonėjama, miela princese, pajusk amžinojo gyvenimo glamones.“

Mūsų visuomenėje dažnai esame raginami atsisakyti jausminių malonumų, ypač jei norime siekti dvasingumo. Tantra yra požiūris į gyvenimą, kai sakoma „taip“ viskam, kas mes esame: savo kūnui, emocijoms, protui ir dvasiai. Iš tikrųjų žmoguje nėra nieko, kas nebūtų dieviška. Visi žmogaus, gyvenančio su žinojimu, aspektai tampa keliu į didžiausiąją palaimą. Praktikuojant Tantros metodus, nubudimo būsena prisėlina prie mūsų pačiais netikėčiausiais momentais, nes mes pakviečiame patį gyvenimą tapti mūsų mokytoju.

Orgazmas yra mums gamtos padovanota būsena, suteikianti puikią galimybę patirti amžinybės momentus, nes toje visiško visko paleidimo erdvėje mes judame anapus laiko ir proto, ir ši būsena identiška dvasinei ekstazei. Mes galime išmokti įsileisti šią pasinėrimo į amžinybės momentą kokybę, įsitraukdami į kitus gyvenimo aspektus, nesvarbu, ar tai būtų arbatos puodelio gurkšnojimas, darbas ar pasivaikščiojimas gamtoje.

Tantra yra menas, mokslas, dvasinis kelias ir gyvenimo būdas. Tai sanskrito žodis, kuris reiškia transformaciją. Jis atsirado Indijoje dar iki rašytinės istorijos, iš ten plito į Tibetą, Kiniją, Japoniją ir kitas tolimųjų rytų šalis. Tantros pagrindinė idėja yra ta, kad kiekvienas žmogus yra viso kosmoso atspindys. Ištobulintos kiekvieno žmogaus galimybės yra dieviškos.“

Bombėjus, Indija, 1973 m. Esu privačiame susitikime su savo Tantros mokytoju. Tokiuose susitikimuose jis dažniausiai klausia manęs, kaip progresuoja mano meditacijos patirtis ir duoda patarimų, kaip tą patirtį gilinti. Bet šiandien jis išlieka tylus ir tiesiog pradeda glamonėti mano odą prisilietimais, kurie yra tokie skvarbūs, kad aš jaučiuosi visiškai atskleista. Staiga manyje kažkas pratrūksta, imu verkti ir kūkčioti. Jis liaujasi ir klausia manęs: „Kas atsitiko? Sakyk“. Tiesa veržiasi iš mano vidaus ir aš sukūkčioju: „Nekenčiu savo kūno“. Jis tęsia glamones ir ima šnekėti švelniu, melodingu balsu: „Mylėk savo kūną, mylėk savo kūną, mylėk savo kūną. Juk per kūną tu pasieki dieviškumą.“

Ši diena pakeitė mano gyvenimą ir jo paprasta žinutė tapo esminiu dalyku mano Tantros kelyje. Nuo šios dienos kiekviena mano gyvenimo akimirka yra paskirta ieškoti dieviškumo per savo kūną, vietoj anksčiau turėto požiūrio, kad kūno smerkimas padės pasiekti dvasiškumą, kuris yra aukščiau fizinio gyvenimo. Aš atradau, kad dieviškumas yra užkoduotas kiekvienoje mūsų kūno ląstelėje ir kiekviename mūsų potyryje. Mums tereikia išmokti meno panaudoti savo žinojimą tiesiog čia, kur esame.Aš atradau, kad dieviškumas yra užkoduotas kiekvienoje mūsų kūno ląstelėje ir kiekviename mūsų potyryje. Mums tereikia išmokti meno panaudoti savo žinojimą tiesiog čia, kur esame.

Anglija, 2006 m. Mes esame keturiasdešimties žmonių grupė susitikime Somersete, kur nagrinėjama Šventojo seksualumo tema. Kambarys papuoštas rytietišku stiliumi: šilkiniai sienų apmušalai, altorius su seksualinėje sąjungoje susipynusių vyro ir moters skulptūra, gėlės ir specialiai paruošti smilkalai. Melodingo rytietiško styginio instrumento garsas sukuria raminančią atmosferą. Dalyviai – įvairių profesijų atstovai, atvykę iš skirtingų šalių. Amžius svyruoja nuo 21 iki 70 metų. Jie nori atrasti Tantros paslaptis arba išgydyti žaizdas ir netinkamus seksualumo sąlygotumus.

Šešias dienas Geho ir aš lydime juos dinamiškoje Tantros eksperimentų kelionėje, kuri padeda išgydyti fizines ir psichologines žaizdas bei atskleisti galimybę siekti vidinės ekstazės. Kadangi tai pavienių žmonių grupė, mes neprašome, kad jie praktikuotų meditacijas, į kurias įeina seksualinis susiliejimas. Mes siūlome jiems visokeriopą paramą, kad būtų peržengti visi apribojimai, trukdantys mylėti patiems save ar kitos lyties atstovus, tuo pat metu gerbiant žmonių jausmingumą ir pažeidžiamumą. Ši daugialypė kelionė apima aktyvią ir tylią meditacijas, šokį, masažą, emocijų išliejimą, kvėpavimo pratimus, šventą ritualą, partnerių pratimus ir pokalbį grupėje. Ši struktūra gimdo magišką alchemiją, kuri padeda atsiskleisti spinduliuojančiai kiekvieno individo natūrai. Pabaigoje 40 nepažįstamųjų tapo keturiasdešimčia draugų, besijuokiančių, verkiančių, šokančių ir apsikabinančių vienas kitą su besiliejančiomis emocijomis ir švelnumu. Geho ir aš žiūrime vienas į kitą su ašaromis akyse ir laikomės susikibę už rankų tyloje. Stebuklas vėl įvyko. Tai leidžia man suprasti, kad aukščiausia palaima yra kiekvieno prigimtinė teisė.

Puna, Indija, 1976 m. Mūsų Tantros mokytojas palaimina mano ir mano menininko vyro santuoką ir ateinantiems penkeriems metams pasiūlo intymias konsultacijas, sielų pažinimo ir jausmingų santykių vingių mokymosi kelyje. Pamokos, kurias gavau per tą laiką, pasitarnavo kaip galingas pagrindas tolesniam Tantros pažinimui meilės santykiuose. Menas teikti vienas kitam seksą, meilę ir meditaciją tapo mano pagrindiniu tikslu tolimesnėje kelionėje ateinančius 30 metų.

Anglija, 2006 m. Dešimties porų grupė susirinko į Tantros intymumo grupę, pirmąją iš 7 meilės santykių lygių, kuriuos aš ir Geho siūlome. Kambarys išmargintas individualiomis salelėmis, tai yra čiužiniais ant grindų, kiekvienas jų uždengtas rožiniu užklotu ir papuoštas pagalvėlėmis ir raudonomis aksominėmis širdimis. Kiekviena pora pasirenka savo salą – „šventyklą“, kuri bus jų ypatinga vieta, kai jie bus šiame kambaryje. Šiame 6 dienų seminare mes kviečiame juos praktikuoti Tantros meditacijas prieš ar per seksualinį susiliejimą. Kasdien 2 – 3 kartus jie eina į savo miegamąjį praktikuoti tantrinio seksualinio susiliejimo dviese.

Šios Tantros kelionės tarpuose mes susirenkame grupėje ir aptariame klausimus, kurie gali kilti praktikuojant šiuos metodus. Taip pat dalijamės metodika, kurią manome esant naudinga atveriant aiškesnį bendravimą santykiuose, taip pat būdais, kaip išlieti pyktį kūrybingai. Kai kurios poros turi seksualinių problemų, kurios juos trikdo, tokių kaip priešlaikinė ejakuliacija, impotencija ar negalėjimas pasiekti orgazmo. Tokioms problemoms spręsti yra daug pratimų grupėje, kurie padeda atverti gyvenimo energijos resursus. Tačiau žmonėms, kuriems to reikia, mes siūlome ir privačias konsultacijas bei gydymą, naudojant gausybę efektyvių metodų.

Tantra teigia, kad kiekvienas žmogaus aspektas gali tapti durimis į platesnį suvokimą. Galime pradėti Tantros kelią nuo bet kur, kur esame.Žmonės ateina į Tantrą dėl įvairiausių priežasčių, nuo santykių ir seksualinių problemų iki gilaus dvasinio troškulio. Tantra yra pagrindas, kelias suvokimui visuose lygmenyse pažadinti. Mes galime eiti šiuo keliu, nepriklausomai nuo to, kur esame dabar, panaudoti dabartinę būseną kaip trampliną į savo laivės, ekstazės potencialo atskleidimą. Tantra teigia, kad kiekvienas žmogaus aspektas gali tapti durimis į platesnį suvokimą. Galime pradėti Tantros kelią nuo bet kur, kur esame. Jei jūs pykstate, galite išmokti metodų, padėsiančių atskleisti stichiškumo potencialą, sukauptą šioje energijoje. Jei jaučiatės seksualus, ši savybė padės atskleisti visas žmoniškosios išraiškos paslaptis. Tiesą sakant, Tantroje kiekvienas potyris pasiūlo duris į kosminį suvokimą.

Yra šimtai metodų, padedančių šias duris atverti su jausmingumu ir išmintimi. Tai kelias, kuris negali būti suprastas, išskyrus tuos žmones, kurie trokšta atrasti patirtinį jo aspektą praktikuodami vieną ar daugiau metodų.

Norvegija, 2006 m. Mes esame keturiasdešimties žmonių grupė, susirinkusi vienai dienai pasimėgauti Tantros skoniu. Mes naudojame Kundalini energijos išlaisvinimo techniką ir keičiamės glamonėjimo meditacija. Dabar judame į dienos kulminaciją – Išsilaisvinimo meditaciją. Ši technika kilusi iš Mongolijos, ji padeda atverti čakrų sistemą ir suteikia susiliejimo su visatos širdimi patirtį. Šios meditacijos metu mes sukuriame „gyvąją Jantrą“, geometrinę formą iš dalyvių kūnų. Tampame gyvu meno kūriniu, išlaisvindami galingą energiją, kuri buvo provokuojama ankstesnėse meditacijos dalyse, leisdami jai cirkuliuoti ir plisti į nuolat augančią meilę. Tokia patirtis pakeičia tai, kaip mes vertiname tikrovę, suartina mus su mūsų žmoniškąja prigimtimi ir padeda įsimylėti gyvenimą.

Mahasatvaa Ma Ananda Sarita